יום חמישי, 20 במרץ 2014

מיני בר לבית לטיהור מי השתייה


יש הרבה דברים שצריך לעשות בבית כדי לזכות באיכות מגורים סבירה ומעלה. כמו כן, יש דברים שיכולים להשפיע לא רק על איכות המגורים שלנו אלא גם על איכות החיים שלנו באופן כללי, לרבות הבריאות הפיזית שלנו. לדוגמא, העיצוב של הבית יכול להשפיע על מידת הבטיחות שלנו, למשל אם הפינות של השולחן בסלון הן עגולות או חדות, או אם הרצפה באמבטיה מחליקה או מחוספסת.

עוד דבר חשוב שצריך לעשות בבית, אבל הרבה לא נותנים לו את היחס הראוי, הוא ניקוי של מי השתייה. ככלל, כל אחד צריך לשתות לפחות ליטר וחצי מים ליום, מים נקיים ללא תוספות כמו סוכר, וגם תה וקפה לא לגמרי נחשבים. מי שרוצה להיות רענן ונמרץ ולעזור למערכת הגוף שלנו לפעול כראוי, ובפרט לכליות, צריך ליטר וחצי של מים בצורתם הטבעית. עם זאת, לא רק הכמות חשובה כי אם גם האיכות של המים, ולכן חשוב לשתות מים נקיים.

רוב המשפחות רוכשות שישיות מים או קונות מכשיר של חברת מים מובילה ומזמינות פעם אחר פעם משלוח עם אספקה של מיכלי מים. במקום להתאמץ פיזית או להיות תלויים בשירות המשלוחים של חברת המים, מיני בר לבית מספק גישה בלתי פוסקת למים טהורים, בלי מאמץ ובלי המתנה. מלבד מקרים של הפסקות מים מרכזיות, אין בעיה לשתות מים טהורים בלחיצת כפתור.

מדוע הפסקת מים משפיע על צריכת המים דרך המכשיר? מכיוון שמכשיר מיני בר לבית מתחבר למערכת המים. אך היות והפסקות מים הן משהו שלא קורה יותר מפעמיים בשנה, במקרה הגרוע, ולרוב אנחנו גם לא נמצאים בבית בשעות שבהן סוגרים את הברז הראשי, לא נרגיש בחסרונם של המים והמכשיר יחזור לשמש אותנו בצורה הראויה ברגע שנחזור הביתה.

בניגוד לשישיות מים ומכשירי מים פשוטים של חברות מים מובילות, מיני בר לבית גם מגיע עם פונקציות שונות, לרבות קירור והרתחה של המים, כך שאפילו לא צריך לאחסן בקבוקים במקרר או להשתמש בקומקום החשמלי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה